Overgang 2006-2006

Cover of "Happy Feet (Full Screen Edition...

Cover of Happy Feet (Full Screen Edition)

Johanne, Quinten, Marjolein en ik zijn met Happy Feet het jaar uitgetapt en dansten na het vuurwerk te Brussel naar Leefdaal om met frisse moed 2007 tegemoet te gaan.
2004-2005 bracht in Dilbeek een directie wissel die de dansvloer onder mijn voeten uittrok, maar was het niet om mijn kinders aldaar was ik reeds ver de velden ingetrokken. Met vreugde blik ik terug aan de verscheidene harde werkers waarmee wij samen mooie voorstellingen hebben kunnen verwezenlijken.
Ook doet het enorm deugd dat er nog leerlingen zijn welke mij in hun herinnering dragen en, ook al dansen zij niet meer, toch nog een kaartje of briefje sturen. Dat ik in hun leven toch iets positief mocht bijdragen maakt het allemaal de moeite waard en doet mij nog verder doorzetten, want ook nu mag ik fier en tevreden zijn dat ik het geluk mag hebben in enkele scholen nog goede werkers te hebben. Mijn dank gaat uit naar hen die zich blijven inspannen en naar dezen die ons samen veel dansplezier konden bezorgen.
Aan allen nog veel swingende voeten toegewenst vol vreugde in een goed opgebouwd leven.

About Marcus Ampe

Retired dancer, choreographer, choreologist Founder of the Dance impresario office and archive: Danscontact-Dansarchief plus the Association for Bible scholars, the Lifestyle magazines "Stepping Toes" and "From Guestwriters" and creator of the site "Messiah for all". - Gepensioneerd danser, choreograaf, choreoloog. Stichter van Danscontact-Dansarchief plus van de Vereniging voor Bijbelvorsers, de Lifestyle magazines "Stepping Toes" en "From Guestwriters" en maker van de site "Messiah for all".
This entry was posted in Ballet + Dance/Dans, Dagboek = Diary and tagged , , . Bookmark the permalink.

Feel free to react - Voel vrij om te reageren

