Hallo Wereld

Beste, hier zijn wij weer.

Windows Live Spaces layout as of July 2007

Windows Live Spaces

Vanaf vandaag dinsdag 7 december 2010 zal je de ruimte Marcus’ Space niet meer op Microsoft Windows Live Spaces kunnen vinden. De MSN Spaces verdwijnen binnenkort helemaal en nu kon er overgestapt worden op WordPress.

Toegegeven toen de MSN Groups werden opgegeven en wij konden overstappen op Multiply heb ik voor deze transfer gekozen na eerst eens op Yuku, wordPress en enkele andere gekeken te hebben. Spijtig had ik toen in 2008 niet de stappen ondernomen om helemaal van vooraf aan te beginnen en toch te kiezen voor WordPress.

Uiteindelijk zou het misschien beter geweest zijn om recht door zee te gaan en toen dadelijk naar WordPress over gegaan te zijn en alles opnieuw van voor af aan begonnen te zijn.  toen leek het veel werk maar nu zou het nog veel meer werk zijn om alle belangrijke geposte berichten over te brengen.
De plaatsing van teksten op Multiply genereren niet zo veel lezers als WordPress lijkt binnen te halen. Als ik het bezoekersaantal vergelijk dat mijn webpaginas op WordPress opbrengen met Multiply is die laatste maar een povere bedoening. Alsook is het WordPress systeem wel makkelijker en trekt het lezers aan om verder te linken en mogelijks ook te reageren. Bij Multiply krijgt men amper reacties en zit men in een monoloog.
Nu beschouw ik verder te gaan met de Multiply Groepen Bijbel Onderzoekers (BijbelOnderzoekers Journaal) en de Christadelphian Multiply Groep. Die groepen trekken niet zo veel bezoekers als ik graag zou zien en zoals de WordPress Blogs doen.  Misschien in combinatie kan de hoeveelheid van bezoekers groeien.  Daarom ga ik een tijdje de kat uit de boom kijken. Maar u kunt u voorstellen dat ik liefst zou hebben dat er meer mensen de verschillende artikelen, gedachten, meditaties, Bijbelstudies en gebeden lezen.

WordPress organisatie is de gemeenschapsplaats voor het WordPress bloggenplatform en zij schijnen meer lezers aan te trekken en hebben een beter systeem gebouwd zodat mensen gemakkelijker op andere mensen hun pagina’s gaan kijken en daar commentaar brengen. Het schijnt een succesrijker plaats te zijn voor bloggers en men kan er een groter assortiment van artikelen vinden.

Daarom denk ik opnieuw te hervatten met het schrijven op mijn vorige ruimte welke ik nu kon overbrengen naar dit platform. Ik hoop dat de transfer van de vroegere artikelen van Microsoft Windows Live Spaces naar dit nieuwe WordPress adres succesrijk zijn overgebracht en dat voor de artikelen die geplaatst zijn tussen 07 december 2010 en 14 oktober 2008 op Marcus’ Site op Multiply deze aldaar nog zullen gelezen worden.

Daarnaar uitkijkend en hopend op meer inspiratie, gedachten, reacties en bezoekers die verder durven gaan verblijf ik met de meeste hoogachting,

Marcus Ampe

About Marcus Ampe

Retired dancer, choreographer, choreologist Founder of the Dance impresario office and archive: Danscontact-Dansarchief plus the Association for Bible scholars, the Lifestyle magazines "Stepping Toes" and "From Guestwriters" and creator of the site "Messiah for all". - Gepensioneerd danser, choreograaf, choreoloog. Stichter van Danscontact-Dansarchief plus van de Vereniging voor Bijbelvorsers, de Lifestyle magazines "Stepping Toes" en "From Guestwriters" en maker van de site "Messiah for all".
This entry was posted in Verantwoording and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Hallo Wereld

  1. Pingback: Beweging in de Ruimte | Marcus' s Space

  2. Pingback: Transfer website geopend op Blogger « Christadelphians : Belgian Ecclesia Brussel – Leuven

  3. Pingback: 100 berichten en vijf jaar op WordPress – Jeshuaist

  4. Pingback: Uitnodiging tot onze nieuwssite die een Kijk brengt Op De Wereld | Broeders in Christus

  5. Pingback: I registered on WordPress.com 13 years ago | Marcus Ampe's Space

Feel free to react - Voel vrij om te reageren

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.